sunnuntai 26. joulukuuta 2010

Tänään on 9 esseen viimeistelypäivä

Tänään päätin ryhtyä tuumasta toimeen. Eli tänään viimeistelen kaikki esseeni ihan lopulliseen muotoon, niitä on siis 9kpl. Mun pitää niiden viittaukset tarkistaa ja samoin lähdeluettelo ja katsoa, että kaikki säädökset ja hallituksen esityket ovat oikein merkittynä sekä katsoa, että komission suuntaviivat ovat myös oikein merkitty. Kylläpä sitä työsarkaa näyttää aina riittävän. Syy siihen miksi ajattelen, että teen tänään näin on se, että mulla on koko ensi viikko (5päivää) aikaa keskittyä sitten kirjoittamaan niitä 3 oikeustapauskeissiä. Mulla voi muuten tulla liian kiire tuohon viimeistelyyn, joten ajattelin, että näin on paljon parempi, ettei takaraivossa syki aina ajatus, että jokin on nyt tekemättä, heh!

Mulla on vaan pahana tapana kirjoittaa kaikki esseet viittä vaille valmiiksi, eli silleen, että siellä on kyllä kaikki viittaukset ja alaviitteet olemassa, mutta se final touch- puuttuu sieltä. Eli pitää lukee se teksti kertaalleen läpi ja ehkä hyvässä lykyssä muuttaa sitä tekstiä tai siirrellä palasia sieltä täältä paremaan järjestykseen ja korjailla kirjoitusvirheitä.

Mulla on tapana myös kirjoitella useampaa esseetä aina samaan aikaan, koska jos jään jonkun esseen kanssa pattitilanteeseen, voin kehittää ratkaisua siihen samalla kun kirjoittelen toista esseetä ja myöhemmin päivän tai parin päivän päästä mulla on ratkaisu olemassa, että miten sitä tökkivää esseetä sitten jatketaan eteenpäin.


Asiasta sitten ihan muuhun, oon huomannut, että tuo Spotify on ihan paras musiikin kuunteluun. Sieltä löytyy kaikki biisit. Ainoa negatiivinen asia siinä on vaan se, ettei sieltä saa niitä siirrettyä mitenkään omalle Ipodille, ellei sitten osta sitä tiettyä levyä sieltä, huoh! Aina näissä hyväksi havaittavissa jutuissa on joku kommervenkki estämässä ottamassa sitä täyttä hyötyä koko palvelusta.

1 kommentti:

Jätä asiallinen viesti.